Parkering

Parkering af køretøjer henvises til vort parkeringsområde. Vi har frivillige på parkeringspladsen som hjælper dig til rette her.

Start / Mål området

Start/Mål er placeret mellem Ørslev Kloster Skole og Sognehuset.

Udlevering af Startnummer sker fra kl. 9.00 på løbsdagen, på aktivitetspladsen mellem Ørslev Kloster hallen og skolen.

Mad og Drikke og aktiviteter

Hvis du er gæst og ikke skal ud og løbe er der her aktiviteter for voksne og børn.

Gå på opdagelse på det store oversigtskort over ruterne og find også her spændende fortællinger om det område løberne kommer forbi på ruterne.

Udlevering af Præmie og forplejning til løberne findes i området med den store blå plet

Omklædning/bad, toiletter og garderobe.

Har du brug for omklædning før/efter løb og et bad, har du muligheden her.

Toiletforhold og garderobe findes også i Ørslev Kloster Hallen.

VÆR OPMÆRKSOM PÅ SOM LØBER OG TILSKUER – der er IKKE spærret af for trafikken. Almindelige færdselsregler er gældende. Færdsel i og omkring KlosterLøbet7840 er på eget ansvar.

Detaljerat program for 2024 kommer till efteråret