Om os

Et af Danmarks mest unikke Limfjords motionsløb med fantastisk fjordudsigt og historiefortælling både for løberne og publikum.

Klosterløbet er et velgørenhedsløb.

50% af alt overskud går ubeskåret til velgørenhed. I 2024 har vi valgt at støtte Julemærkehjemmet i Hobro.

Løbet er et oplevelsesløb, hvor tiden ikke bør komme i første række. Dog tidtagning med chip på alle ruter undtagen børneløbet.

Løbet byder på en exceptionel og fantastisk rejse gennem naturskønne omgivelser langs limfjordslandskabet. Du bliver som løber og publikum guidet gennem Ørslevkloster og Virksund og Hejlskov. Her finder i galgebakken, trailområde, et pust fra vikinger, minedepot og mange flere indslag på de forskellige ruter.

Depoterne og startområdet bliver i særklasse i kloster- og historietema.

Kom med og oplev Nordfjends i septembers farver og gør samtidigt en god gerning.

Fra Mødrahjælpen 2023

"Hej - vi siger 1000 tak for den flotte donation. Beløbet er modtaget på vores konto de 04.12.2023"

Lone Aaes

Kasserer Mødrehjælpens lokalforening Skive